Уважаеми клиенти,
С цел повишаване на клиентската удовлетвореност и качество на сервизното обслужване БСХ Домакински уреди България Ви информира, че в случай на рекламация в гаранционен срок на продукти от следните групи:
всички уреди за коса, ютии, уреди за масаж, кантари, миксери и блендери, тостери, кухненски ножове, цитрус преси, прахосмукачки
Клиентът трябва да изпрати уреда с куриерска компания Спиди до и за сметка на Централен сервиз само и единствено с Услуга Стандарт 505 /само за уреди в гаранционен срок/
гр. София
ул. Козлодуй 113
Сервиз Сотиров
Телефонът за изписване в товарителницата е 02 8334195.
Услуги и мoнтаж на домакински уреди се извършват за София - София област и Пловдив - Пловдив област. За да направите заявка, можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на телефон 0700 20 817.
Записването на посещение от сервизен техник денонощно онлайн и по телефона е най-удобният и надежден начин за максимално бързо разрешаване на технически проблем. Услугата за записване за ремонт ви позволява подробно да опишете повредата на уреда. А записването на час за посещение на сервизен техник е още по-лесно, ако сте регистрирани в MyBosch.
Свързването с ремонтните специалисти на Bosch е лесно.
Винаги се препоръчва да проверявате раздела за онлайн самопомощ за да идентифицирате неизправностите и да прегледате често задаваните въпроси. Много дребни проблеми можете да разрешите сами, за да избегнете заявка за ремонт.
В зависимост от неизправността и възрастта и състоянието на вашия уред, нашият сервиз ще направи анализ и ще препоръча дали е подходящ ремонт. Ще ви дадем съвет какво е най-добре да направите. В повечето случаи ще бъде препоръчан ремонт, според това дали технически и икономически си струва. В крайна сметка, решението какво ще се случи с вашия уред е ваше.
Нашият сервиз използва само оригинални резервни части - не копия или части втора употреба. За да се подготвим по най-добрия начин, всички проблеми се анализират предварително от технически екип, за да се гарантира, че техникът е оборудван с резервните части за подмяна, които вероятно ще са необходими за извършване на ремонта.
Ако вашият уред е обхванат от условията на двугодишната гаранция на производителя Bosch, ремонтът не се заплаща. В случай, че уредът не е покрит от гаранцията на производителя, можете да проверите справедливите и прозрачни цени за ремонт. Нашият екип за обслужване на клиенти внимателно следи цените за ремонт, за да ви предложи възможно най-доброто съотношение цена/качество.
Ние от Bosch се нуждаем от Вашата помощ, за да подобряваме продуктите и услугите, които Ви предлагаме. За тази цел искаме да разберем Вашето мнение. Бихте ли попълнили това кратко проучване? Няма да ви отнеме повече от минута.
Ако имате нужда от съдействие, пишете ниили ни се обадете 0 700 20 817 .
Благодарим
Ние от Bosch се нуждаем от Вашата помощ, за да подобряваме продуктите и услугите, които Ви предлагаме. За тази цел искаме да разберем Вашето мнение. Бихте ли попълнили това кратко проучване? Няма да ви отнеме повече от минута.
Ако имате нужда от съдействие, пишете ниили ни се обадете 0 700 20 817 .
Благодарим