За малки домакински уреди Bosch като прахосмукачки, кухненски машини MUM, мултикукъри, тостери, чайници, кафе машини, блендери, миксери, ние предлагаме ремонт от нашите експерти в нашите добре оборудвани сервизи.

Кухненски плот с кухненски робот, смартфон и рамкирано произведение на изкуството върху бели стени.

Относно ремонт на малки домакински уреди

Уважаеми клиенти,

С цел повишаване на клиентската удовлетвореност и качество на сервизното обслужване БСХ Домакински уреди България Ви информира, че в случай на рекламация в гаранционен срок на малки домакински уреди клиентът трябва да изпрати уреда с куриерска компания Спиди до и за сметка на наш сервиз само и единствено с Услуга Стандарт 505 /само за уреди в гаранционен срок/

Опции за ремонт:

Свържете се с горещата линия за обслужване на Домакински уреди Bosch , за да резервирате ремонт

Продуктов етикет с технически подробности за уред Robert Bosch Hausgeräte GmbH, включително информация за модел, мощност и сертификация.

Свържете се с горещата линия за обслужване на клиенти на Bosch, за да уточните как да резервирате ремонт. Сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема.

Моля, подгответе номера на модела (E-Nr) на своя уред. Номерът на модела (E-Nr.) е необходим за подготовка на ремонта в сервиза.

Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви.

Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последни два знака.

Гореща линия на Домакински уреди Bosch

Лаптоп, смартфон и кафе на дървено бюро с рамкирано произведение на изкуството на стена и прозорец на заден план.

Позвънете на 0 700 20 817 и нашият екип за обслужване на клиенти на Bosch ще ви помогне с допълнителна информация за организиране на ремонта.

Нашият кол център работи:

  • От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00

Често задавани въпроси за ремонта

Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?

Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?

Винаги се препоръчва да проверявате раздела за онлайн самопомощ за да идентифицирате неизправностите и да прегледате често задаваните въпроси. Много дребни проблеми можете да разрешите сами, за да избегнете поръчка за ремонт.

Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?

Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?

В зависимост от неизправността и възрастта и състоянието на вашия уред, нашата служба за обслужване на клиенти ще направи анализ и ще препоръча дали е подходящ сервизен ремонт. Ще ви дадем съвет какво е най-добре да направите. В повечето случаи ще бъде препоръчан ремонт, според това дали технически и икономически си струва. В крайна сметка, вашето решение е какво ще се случи с вашия уред.

Какви части се използват за ремонт?

Какви части се използват за ремонт?

Нашият сервиз използва само оригинални резервни части - не копия или части втора употреба.

Колко ще струва ремонта?

Колко ще струва ремонта?

Ако вашият уред е обхванат от условията на двугодишната гаранция на производителя, ремонтът не се заплаща. В случай, че уредът не е покрит от гаранцията на производителя, можете да проверите справедливите и прозрачни цени за ремонт. Нашето обслужване на клиенти внимателно следи цените за ремонт, за да ви предложи възможно най-доброто съотношение цена/качество.

<local price info>

Какво се покрива от гаранцията на производителя?

Какво се покрива от гаранцията на производителя?

МОЛЯ, ОТИДЕТЕ НА

Моля, въведете гаранционните условия на местния производител

Какви данни са необходими за резервиране на ремонт?

Какви данни са необходими за резервиране на ремонт?

За резервация на ремонт, сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема. Моля, въведете номера на модела (E-Nr) на своя уред. Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви. Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последните два знака. Ако се нуждаете от поддръжка, за да намерите идентификационната табелка, моля, проверете търсачката на табелката по-горе в приложението за онлайн резервации.

Как Bosch Home Appliances Service допринася за опазването на околната среда и на климата?

Как Bosch Home Appliances Service допринася за опазването на околната среда и на климата?

Bosch Home Appliances Service предлага най-добрата поддръжка за дълъг живот на продукта, като предоставя оригинални резервни части и услуги за ремонт. Тези услуги гарантират функционалността на вашия уред за дълъг период от време. Дългият живот на уреда допринася значително за опазването на околната среда и климата.

Бял силует на човек със знак „плюс“ и текст „MyBosch“ под него, указващ създаването на потребителски акаунт или функция за добавяне.
MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Лого за сервиз на домакински уреди Bosch с удебелен бял текст на черен фон.
Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Логото включва щит с чекмедже и значка, придружен от текста „Experience Bosch“ в удебелен шрифт.
Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Икона на значка за местоположение с текст „Find a Dealer“ под нея, проектирана в семпъл бял стил на черен фон.
Магазини

Открийте търговец близо до Вас!