Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Ремонтни услуги на Bosch за малки домакински уреди

Няколко малки домакински уреди на Bosch с лаптоп на масата, показващ Bosch Repair Service.

За малки домакински уреди Bosch като прахосмукачки, ютии или кухненски машини MUM, мултикукъри или тостери, чайници, кафе машини, блендери, миксери, ние предлагаме ремонт от нашите експерти в нашите добре оборудвани сервизи.

Относно ремонт на малки домакински уреди

Уважаеми клиенти,

С цел повишаване на клиентската удовлетвореност и качество на сервизното обслужване БСХ Домакински уреди България Ви информира, че в случай на рекламация в гаранционен срок на продукти от следните групи:

всички уреди за коса, ютии, уреди за масаж, кантари, миксери и блендери, тостери, кухненски ножове, цитрус преси, прахосмукачки

Клиентът трябва да изпрати уреда с куриерска компания Спиди до и за сметка на Централен сервиз само и единствено с Услуга Стандарт 505 /само за уреди в гаранционен срок/

гр. София

ул. Козлодуй 113

Сервиз Сотиров

Телефонът за изписване в товарителницата е 02 8334195.

Опции за ремонт:

Свържете се с горещата линия за обслужване на Домакински уреди Bosch , за да резервирате ремонт

Свържете се с горещата линия за обслужване на клиенти на Bosch, за да уточните как да резервирате ремонт. Сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема.

Моля, подгответе номера на модела (E-Nr) на своя уред. Номерът на модела (E-Nr.) е необходим за подготовка на ремонта в сервиза.

Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви.

Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последни два знака.

Гореща линия на Домакински уреди Bosch

Позвънете на 0 700 20 817 и нашият екип за обслужване на клиенти на Bosch ще ви помогне с допълнителна информация за организиране на ремонта.

Нашият кол център работи:

  • От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00

Често задавани въпроси за ремонта

Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?

Нуждая ли се от ремонт или мога да реша проблема сам?

Винаги се препоръчва да проверявате раздела за онлайн самопомощ за да идентифицирате неизправностите и да прегледате често задаваните въпроси. Много дребни проблеми можете да разрешите сами, за да избегнете поръчка за ремонт.

Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?

Ремонтирайте или купете нов уред: има ли смисъл от ремонт?

В зависимост от неизправността и възрастта и състоянието на вашия уред, нашата служба за обслужване на клиенти ще направи анализ и ще препоръча дали е подходящ сервизен ремонт. Ще ви дадем съвет какво е най-добре да направите. В повечето случаи ще бъде препоръчан ремонт, според това дали технически и икономически си струва. В крайна сметка, вашето решение е какво ще се случи с вашия уред.

Какви части се използват за ремонт?

Какви части се използват за ремонт?

Нашият сервиз използва само оригинални резервни части - не копия или части втора употреба.

Колко ще струва ремонта?

Колко ще струва ремонта?

Ако вашият уред е обхванат от условията на двугодишната гаранция на производителя, ремонтът не се заплаща. В случай, че уредът не е покрит от гаранцията на производителя, можете да проверите справедливите и прозрачни цени за ремонт. Нашето обслужване на клиенти внимателно следи цените за ремонт, за да ви предложи възможно най-доброто съотношение цена/качество.

<local price info>

Какво се покрива от гаранцията на производителя?

Какво се покрива от гаранцията на производителя?

МОЛЯ, ОТИДЕТЕ НА

Моля, въведете гаранционните условия на местния производител

Какви данни са необходими за резервиране на ремонт?

Какви данни са необходими за резервиране на ремонт?

За резервация на ремонт, сервизните експерти ще поискат някои данни за уреда и описание на проблема. Моля, въведете номера на модела (E-Nr) на своя уред. Номерът на модела (E-Nr.) е изписан на табелката на Вашия уред. Състои се от три букви в началото, последвани от комбинация от цифри и букви. Номерата на моделите на Bosch винаги започват с три букви и винаги завършват с „/“ и две цифри като последните два знака. Ако се нуждаете от поддръжка, за да намерите идентификационната табелка, моля, проверете търсачката на табелката по-горе в приложението за онлайн резервации.

Как Bosch Home Appliances Service допринася за опазването на околната среда и на климата?

Как Bosch Home Appliances Service допринася за опазването на околната среда и на климата?

Bosch Home Appliances Service предлага най-добрата поддръжка за дълъг живот на продукта, като предоставя оригинални резервни части и услуги за ремонт. Тези услуги гарантират функционалността на вашия уред за дълъг период от време. Дългият живот на уреда допринася значително за опазването на околната среда и климата.

MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Магазини

Открийте търговец близо до Вас!