Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Home Connect - Често задавани въпроси

Могат ли да се интегрират елементи като осветление или отопление в системата на Home Connect?

Home Connect интегрира домакински уреди от различни марки в едно приложение. Каним все по-голям брой партньори и услуги да интегрират Home Connect или да бъдат интегрирани в нашата система Home Connect. Това ни позволява непрекъснато да подобряваме опита Ви с интелигентния дом. Нашето оборудване и цялата система Home Connect могат да бъдат лесно интегрирани чрез интерфейс за разработка, наречен API (Application Programming Interface – Приложен програмен интерфейс).

Налична ли е дистанционната диагностика за моя домакински уред от Bosch? Как мога да я използвам?

Наличността на дистанционната диагностика зависи от уреда и страната. За да проверите дали дистанционната диагностика е налична за Вашия домакински уред, отидете в раздела "Дистанционна диагностика" в приложението Home Connect. Просто отидете на "Сервиз" > "Диагностика и помощ" > "Диагностика" и изберете уреда, който се нуждае от поддръжка. Другата опция е да се обадите на службата за обслужване на клиенти. Съобщете им съответния номер на модела и те могат да определят, дали дистанционната диагностика е налична за Вашия домакински уред.

Ако случайно срещнете проблем с уред на Bosch, просто се обадете на горещата линия за обслужване на клиенти, показана в приложението, и си уговорете среща за дистанционна диагностика на Вашия свързан уред. С Ваше съгласие, службата за обслужване на клиенти на Bosch ще екранира дистанционно Вашия уред, ще локализира проблема и ще Ви даде ясен съвет. В случай че проблемът не може да бъде решен по този начин, сервизен техник на Bosch ще получи задача да дойде в дома Ви, оборудван с необходимите части, и да се погрижи за отстраняване на проблема.

Кога ще мога да купувам от търговците уреди с Home Connect?

Линията на най-важните домакински уреди на Bosch е изцяло комплектована във всички продуктови категории от началото на 2017 г.: пералните машини, сушилните, фурните, плотовете, хладилниците и кафемашините могат да бъдат контролирани и наблюдавани от всяко място чрез приложението Home Connect.

Мога ли да оборудвам настоящите си уреди с Home Connect?

Не. Актуализирането или модернизирането е трудно поради следните причини: решение, монтирано на по-късен етап, никога не е така оптимално, както решението, планирано при стартиране на производството, а освен това е и значително по-скъпо. Освен това домакинските уреди са предмет на специални мерки за сигурност, които трябва да се прилагат и проверяват дори при подмяна на електронно оборудване на място.

Могат ли да се интегрират елементи като осветление или отопление в системата на Home Connect?

Това не е част от нашия план и засега усилията ни са насочени само към интегриране на домакински уреди от нашите марки в едно общо приложение. Въпреки това сме отворени за нови предложения, което значи, че оборудването ни и цялата система Home Connect могат да се интегрират в други системи за домашна автоматизация. Интегрирането на термостати и детектори за дим е първата стъпка в правилната посока. Освен това Home Connect работи по разработването на Software Development Kit (SDK), който ще улесни партньорите при свързването към нашата система.

Има ли достъп до уредите от различни устройства едновременно?

Да, възможен е достъпът до домакинските уреди от различни мобилни устройства. Първият, който се свърже с домакинския уред, се начира "Супер потребител" и има определени права, може, например, да отстранява други потребители от уреда. Най-общо казно, има приоритет за директен контрол на уреда.

Има ли минимални изисквания към моя Wi-Fi рутер?

Системата Home Connect работи с всички стандартни Wi-Fi рутери на пазара, както и с всички обичайни смарт устройства (смартфони, таблети). От съображения за сигурност Wi-Fi мрежите трябва да са криптирани (криптиране тип WPA или WPA2). Ако Wi-Fi мрежата Ви не е криптирана, няма да можете да регистрирате уреда си. Така използването на Home Connect е лесно и възможно най-безопасно за потребителя.

А как стои въпросът за защитата и сигурността на данните?

За Home Connect сме създали и внедрили концепция за цялостна защита. Тя включва и редовни проверки на системата срещу професионални хакери. Използваме най-новите технологии за криптиране, а системата надлежно се проверява от независими експерти. Приложението Home Connect е носител на наградата на TÜV-TRUST-IT с етикет "Сигурно приложение". Този етикет включва шифроване и защита на данните в съответствие с федералния закон за защита на данните, както и спазване на вътрешни и външни правила за съответствие.

С какво се отличава концепцията за защита на Home Connect?

Концепцията за защита на Home Connect включва редица мерки, които се използват за специфични компонени на системата Home Connect (домакински уред, приложение, комуникационен модул, сървър на Home Connect и др.), както и нейните интерфейси: обменът на данни се базира на протокола Home Connect. На сървъра на Home Connect се съхраняват само важни данни. По принцип данните от използването на уредите с функцията Home Connect не се смесват с данните от регистрацията в приложението Home Connect. По този начин се повишава сигурността на данните на потребителите. Комуникацията е възможна също само през шифровани мрежи; сертификатите за сигурност, защитната стена на сървъра и защитата с парола на приложението Home Connect осигуряват допълнителна безопасност.

Мога ли да изтрия данните си? Мога ли да съм сигурен, че данните са напълно изтрити?

Да, можете да сте сигурни, че данните са напълно изтрити. Възможно е да се възстановят фабричните настройки на уреда. По този начин мрежовите настройки и профилите са отделени от уреда. Можете да изтриете профила си в Home Connect по всяко време през приложението, като щракнете върху бутона за настройките. Ако искате да изтриете данни за вход от сървъра на Home Connect, трябва само да позвъните в Обслужване на Home Connect. По принцип всички данни относно потреблението Ви се изтриват автоматично след 10 дни.

Ще има ли и LAN интерфейс за уредите?

Не, не се предвижда използване на LAN връзка, защото Home Connect използва Wi-Fi за обмен на данни. Би било много сложно да се монтира LAN кабел за всеки уред. Решихме да използваме Wi-Fi технология, защото тя е на разположение в почти всяко домакинство и прави възможна директната комуникация между мобилните устройства и домакинските уреди.

Какво оборудване е необходимо за използване на Home Connect?

Освен уреда Ви с функция за Home Connect, смарт устройство с приложение Home Connect и Wi-Fi рутер, не е необходимо друго оборудване.

Домакинският ми уред има слаб Wi-Fi сигнал, защото разстоянието до моя Wi-Fi рутер е твърде голямо. Това означава ли, че не мога да използвам Home Connect?

Тук има различни опции. Възможно е да разширите обхвата на мрежата с удължител на обхвата. Ако удължителят на обхвата е поставен между домакинския уред и рутера, безжичното приемане на интернет трябва да се пренесе до уреда без проблем. Другата опция е да използвате Powerline адаптер за включване на домакинския уред в интернет. Можете да влезете директно в Интернет с уреда, включен в мрежата, и да го контролирате по този начин. Нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще Ви съдейства и в двата случая и ще Ви помогне, ако имате нужда от някакъв хардуер.

Как мога да разбера дали мрежата ми подава сигнал до мястото, където се намира уредът?

Има приложения като Wi-Fi Analyser, които можете да използвате, за да проверите силата на сигнала при уреда. Можете да използвате мобилния си телефон или таблет, за да проверите силата на сигнала при уреда.

Колко струва приложението и откъде мога да го изтегля?

Приложението е безплатно и може да се изтегли от Apple App Store или Google Play Store.

Ще получа ли и указания на хартия за моите уреди Bosch с Home Connect?

Да. Указанията на хартия се предоставят при доставка на уреда. Въпреки това, дигиталното ръководство на потребителя създава добавена стойност за потребителя, тъй като функциите на домакинските уреди са по-лесно разбираеми.

MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Магазини

Открийте търговец близо до Вас!