Две престижни PR награди за кампанията „Живей устойчиво“ 2023 на Домакински уреди Bosch

Две престижни PR награди за кампанията „Живей устойчиво“ 2023 на Домакински уреди Bosch

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди BAPRA Bright Awards 2024 за ПР постижения. В конкурса участваха 138 комуникационни кампании реализирани от водещите PR агенции в България, които получиха признание в 17 конкурсни категории на тържествена церемония на 3 април 2024 г в София.

Кампанията "Живей устойчиво" на домакински уреди Bosch спечели първо място в категория „ESG“ (Environmental, social, and governance), като се пребори с конкуренцията на още четири проекта на големи брандове като Лидъл, Кауфланд, БТВ и Девин.

В категория "Корпоративни комуникации" тази изключителна кампания бе наградена с бронз, след като бе отличена от 8 значими проекта.

Комуникационната кампания „Живей устойчиво“ на Домакински уреди Bosch бе реализирана с агенция PR Play в периода март - ноември 2023 г.. Тя имаше за цел да насочи общественото внимание към устойчивия начин на живот у дома, възможностите това да се случи в ежедневието на хората с грижа към околната среда и с използването на оптимално количество ресурси.

Чрез различни активности кампанията засегна широк кръг проблеми свързани с устойчивостта, като оптималното използване на ресурси в домакинството, рециклирането на електродомакински уреди, както и все по-сериозният проблем с изхвърлянето на храна. Паралелно с това Bosch представи и своите отговорности и постижения свързани с устойчивото производство, както и възможностите за по-устойчив живот у дома чрез домакинските уреди в енергиен клас А.

Пълното разгръщане на комуникационни послания, свързани с тези аспекти на устойчивостта, бяха представени широко чрез смесица от конвенционални комуникационни подходи, както и по нестандартен начин чрез езика на изкуството. Специално за кампанията бе създадена арт инсталация експонирана на ключови места в София, Пловдив и търговски вериги за продажба на техника, с която бяха представени посланията на марката. Интересният и провокативен начин на интеракция с хората провокира още по-голямото популяризиране на инсталацията. Това отличи кампанията сред множеството такива с насоченост към устойчивостта, не само с всеобхватността на засегнатите проблеми, но и с начина по който бяха комуникирани, като открои бранда сред своите конкуренти.

И тази година БСХ Домакински уреди България продължава да комуникира значимостта на устойчивия начин на живот паралелно с темата за здравословното хранене. От 9-ти до 12 май компанията ще участва във Фестивала на светлините LUNAR, едно от най-атрактивните културни събития, преобразяващо София в галерия под открито небе. Специалното видео мапинг шоу „Натисни бутона“, което е създадено от българското студио за визуални ефекти MP-STUDIO, ще провокира зрителите , да открият неподозиран забавен свят на пл. „Славейков“ 11.

Бял силует на човек със знак „плюс“ и текст „MyBosch“ под него, указващ създаването на потребителски акаунт или функция за добавяне.
MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Лого за сервиз на домакински уреди Bosch с удебелен бял текст на черен фон.
Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Логото включва щит с чекмедже и значка, придружен от текста „Experience Bosch“ в удебелен шрифт.
Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Икона на значка за местоположение с текст „Find a Dealer“ под нея, проектирана в семпъл бял стил на черен фон.
Магазини

Открийте търговец близо до Вас!