Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Какво да направите, ако на дисплея се появи или мига символа "кран за вода"?

Символът "кран за вода" се появява на дисплея, когато има проблем с подаването на вода. Пералните машини без дисплей може да показват мигащ светодиод близо до символа на крана за вода отпред. Следвайте показаните по-долу лесни инструкции, за да разрешите бързо проблема.

4 проверки, за да спрете появата на съобщението за крана за вода на дисплея на вашата пералня.

1. Почистете входния филтър.

Гледайте видеото с обясненията за това как да проверите и почистите входния филтър

Урок стъпка по стъпка

Филтърът за подаване на вода може да бъде запушен Следвайте тази стъпка, за да я проверите.

1. Изключете уреда от копчето и от контакта.

2. Затворете крана за вода

3. Извадете маркуча от водопроводния кран.

4. Почистете филтъра с малка четка под течаща вода

5. Съвет: За стандартни и Aqua-secure модели:

  • Почистете филтъра в задната част на уреда
  • Извадете маркуча
  • Използвайте клещи, за да извадите филтъра и след това го почистете.

6. Свържете маркуча и проверете за течове

2. Проверете захранващия маркуч

Блокиран или прегънат маркуч за подаване на вода може да е причината пералнята ви да не се пълни с вода.

  • Издърпайте уреда леко
  • Развийте видими прегъвания или извивки.

3. Проверете крана и налягането на водата

Човек, който спира кран за вода.

Проверете налягането на водата в крана. Затворете крана за вода и извадете маркуча.

Синя кофа под крана за вода, водата тече

Поставете кофа под крана и завъртете крана за вода.

Приблизително 10 литра вода в минута трябва да изтичат при отворен докрай кран.

Синя кофа под крана за вода, водата тече с ниско налягане

Свържете се с лицето, което е извършило монтажа, ако налягането на водата е твърде ниско.

4. Потърсете помощ от специалист

Пералната машина показва ли все още символа кран? След извършване на едно или на всички от тези действия, вашата пералня пералната машина не трябва да показва символа кран. Ако проблемът все още е налице, сервизен техник може да реши проблема.

Заявка за ремонт

Използвайте нашето приложение за онлайн резервация, за да намерите специалист, отговарящ на вашите нужди.

Започнете резервацията

Гореща линия за ремонт

Свържете се с нашата гореща линия за ремонт, за да получите повече информация за ремонтните услуги на Bosch и да уговорите среща.

Свържете се с горещата линия за ремонт

Полезни ли са тези съвети?

Моля, дайте ни обратна връзка.

Вашите коментари

Връзки, които може да са интересни за вас:

Свържете се с нас по телефон или онлайн
Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.