Сервизен асистент на Bosch

Всички опции за поддръжка, които са ви нужни. На едно място.

Сервизният асистент на Bosch предлага изчерпателна и полезна информация, свързана с вашия домакински уред – от подробни ръководство до експертна помощ и подходящи търговски предложения.

Търсете в Сервизния асистент на Bosch по пълен номер на модела (E-NR).

Въведете E-NR (номер на модела) на вашия уред Bosch, за да получите достъп до информация за продукта и опциите за поддръжка. Обикновено ще го намерите около вратата или върху табелата с данни на уреда.

Не можете да намерите вашия E-NR (номер на модела)? Използвайте помощника за търсене на табелката с номера на модела.

Preview
Полето Е-номер е задължително!
Моля, коригирайте въведените данни
[global.common.msg.errorminlength]
[global.common.msg.errorbadinput]
[enumber.search.ocr.errorrecognition]
[enumber.search.ocr.errorio]

Достъп до Сервизния асистент на Bosch за регистрирани продукти през MyBosch.

Ако продуктът ви вече е регистриран в MyBosch, трябва само да влезете и да изберете въпросния продукт, за да получите персонализирана информация от сервизния асистент на Bosch – само това, което ви трябва.

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Пон.- пет. от 08:00 до 20:00 0 700 20 817

Office.BG@bshg.com

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.