Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Пералната машина мирише

Какво трябва да направя, ако новата ми перална машина мирише?

Купили сте си нова пералня и сега имате усещането, че мирише? Истината е, че новите уреди винаги имат специфична миризма или миризма на ново, която не изчезва с опаковането им. Тези миризми изчезват след първите няколко пранета и не са вредни за здравето.

Усещането за неприятната миризма намалява след всяко следващо пране. Оставете барабана отворен, за да подпомогнете този процес.

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.