Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Дефекти при фризерите

Дефект на фризера

Какво да правя, ако фризерът ми е дефектен?

Ако фризерът ви е дефектен, най-добре се обърнете за съдействие към специалистите, които знаят точно какво да правят и могат да подменят частите безопасно. Най-добре е да се свържете със службата за обслужване на клиенти на Bosch. Тук ще научите повече за това. Можете да си запишете онлайн час за ремонт.

За контакти и информация

Свържете се с нас по телефон или онлайн
Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.