Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Сушилнята мирише на изгоряло

Сушилнята мирише на изгоряло – какво да правя?

Сушилнята мирише на изгоряло – какво да правя?

Сушилнята или прането в сушилнята мирише на изгоряло? Няма нужда да се тревожите, но е най-добре да се свържете с екипа за обслужване на клиенти на Bosch, за да разберете какъв е проблемът. Може да се окаже, че е възникнала техническа повреда – а вие със сигурност искате да изключите напълно вероятността нещо вътре в сушилнята да тлее. Трябва да преустановите употребата на уреда, докато не бъде извършен преглед от експерт. Екипът за обслужване на клиенти на Bosch ще ви предложи бързо и ефективно съдействие, което струва по-малко, отколкото сте очаквали.

Можете да се свържете с екипа за обслужване на клиенти на Bosch на телефон 0 700 20 817.

Към продуктите за почистване и поддръжка

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.