Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Водата от съдомиялната машина не се източва

Водата не се източва

От съдомиялната машина изобщо не се източва вода?

Ако от съдомиялната машина не се източва никаква вода, първо опитайте следните неща:

1. Изключете съдомиялната машина от електрическата мрежа.
2. Отстранете горната и долната кошници.
3. Извадете филтъра.
4. Ако е необходимо, попийте водата с помощта на гъба.
5. Отворете капака на помпата с помощта на лъжица. Хванете го за изпъкналата част и го повдигнете нагоре, като дърпате диагонално навътре. Внимателно проверете дали няма чужди тела в помпата. Ако това не помогне, се свържете със службата за обслужване на клиенти на Bosch, откъдето ще получите допълнителна помощ.

За контакти и информация

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.