Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Кодове за грешки при съдомиялните машини

Код за грешка E18

Съдомиялна машина – Код за грешка E18

А) Захранващият маркуч е прегънат – уверете се, че захранващият маркуч е поставен, без да се прегъва.

Б) Филтрите във връзката за вода на захранването или маркучът AquaStop са запушени. – Почистете филтрите в захранващия маркуч за вода. Внимание: Предпазното устройство AquaStop има електрически вентил, не го потапяйте във вода.

Инструкции:
1. Затворете водопроводния кран.
2. Извадете маркуча от крана.
3. Почистете филтрите с помощта на малка четка.
4. Ако уредът не е оборудван с AquaStop, отстранете маркуча и от гърба на уреда. Извадете филтъра с клещи и го почистете.
5. Свържете повторно маркуча и проверете за течове.

В) Кранът е задръстен или е запушен от котлен камък, в резултат на което пада налягането на водата – Проверете налягането на вода в крана, като използвате кофа. Приблизително 10 литра вода в минута трябва да изтичат при отворен докрай кран. Свържете се с лицето, което е извършило монтажа, ако налягането на водата е твърде ниско.

За контакти и информация

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.