Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Кафемашината не изпомпва вода

Какво трябва да направите, ако кафемашината не изпомпва вода?

Когато кафемашината спре да изпомпва вода, на дневен ред идва отстраняването на котлен камък. От Сервизно обслужване за домакински уреди Bosch препоръчваме да се използва специален препарат за котлен камък за качествено почистване на машината. Моля, не използвайте почистващи препарати за домакинството. Те са много агресивни и ще увредят машината в дългосрочен план.

Ако, от друга страна, водата изтича през кафемашината, в повечето случаи се изисква ремонт. Ако това се случи в рамките на гаранционния период от 24 месеца, Сервизно обслужване за домакински уреди Bosch с удоволоствие ще извърши безплатен ремонт. Извън гаранционния период кафемашините се ремонтират от нас срещу заплащане.

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.