Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Стъклената кана на кафемашината е счупена

Стъклената кана на кафемашината е счупена. Какво следва?

Ако стъклената кана на кафемашината или съда се счупят, е важно кога се случва това. Дали се случва в рамките на 24-месечния гаранционен период? Ако е така, в повечето случаи поемаме грижата за подмяната. При условие че стъклената кана или съд са дефектирали заради проблем с материала от наша страна. Ако не, имате възможност да намерите нова стъклена кана, като потърсите в резервните части на Bosch с помощта на E номера и номера на продукта.

Към търсене на резервни части

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.