Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Как можем да ви помогнем?

Изберете някое от подменютата тук за съдействие от Домакински уреди Bosch.

Илюстрация на свързване на смартфон чрез рутер към пералня на Bosch за отдалечен достъп

Home Connect: Получете дистанционна поддръжка от техник.

Ако имате интелигентен домашен уред, свързан с приложението Home Connect, можете да се възползвате от нашата ексклузивна услуга за дистанционна диагностика. Тя е в състояние бързо да разреши незначителни проблеми от разстояние или да диагностицира предварително проблем, така че техникът на Bosch да донесе необходимите резервни части при посещението за ремонт.

Свържете се с Обслужване на клиенти на 0 700 20 817.

Нашият екип е на разположение в следните часове:

  • От понеделник до петък: от 8:00 до 20:00 часа

Смартфон, отворен на приложението Home Connect в модерна кухня с различни домакински уреди на Bosch.

Преди да се свържете с обслужване на клиенти.

С цел по-добро обслужване от нашият екип за обслужване на клиенти, моля, направете следното, преди да се обадите:

  • Проверете дали вашият уред поддържа дистанционна диагностика и дали е сдвоен с приложението Home Connect.
  • Проверете отново дали вашият уред е включен в контакта.
  • Уверете се, че имате Wi-Fi връзка по време на разговора си.
  • Намерете Е-номера на продукта.

Професионален съвет: За да намерите E-номера на сдвоен продукт, отидете на "Подробности за продукта" в приложението Home Connect. Там можете също да проверите дали вашият продукт е съвместим с дистанционна диагностика.

Имате нужда от помощ за сдвояване на вашия уред?

За да се възползвате от дистанционната диагностика и други страхотни функции, вашият интелигентен уред трябва да бъде сдвоен с приложението Home Connect (iOS/ Android).

  • Въведете E-номера на вашия уред по-долу.
  • Сканирайте QR кода или щракнете върху бутона и следвайте стъпките в приложението.

Preview
Полето Е-номер е задължително!
Моля, коригирайте въведените данни
[global.common.msg.errorminlength]
The E-Nr. that you entered has not been recognised. Please re-check the E-Nr. and try again.
[global.common.msg.errorbadinput]
Номерът на модела (E-Nr) не може да бъде разпознат. Моля, проверете формата на качения файл. Разрешени са само PNG и JPG.
Появи се технически проблем. Моля, опитайте отново или въведете ръчно E-Nr.
Свържете се с нас по телефон или онлайн
Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.