Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи годишните си награди BAPRA Bright Awards 2024 за ПР постижения. В конкурса участваха 138 комуникационни кампании реализирани от водещите PR агенции в България, които получиха признание в 17 конкурсни категории на тържествена церемония на 3 април 2024 г в София.
Кампанията "Живей устойчиво" на домакински уреди Bosch спечели първо място в категория „ESG“ (Environmental, social, and governance), като се пребори с конкуренцията на още четири проекта на големи брандове като Лидъл, Кауфланд, БТВ и Девин.
В категория "Корпоративни комуникации" тази изключителна кампания бе наградена с бронз, след като бе отличена от 8 значими проекта.
Комуникационната кампания „Живей устойчиво“ на Домакински уреди Bosch бе реализирана с агенция PR Play в периода март - ноември 2023 г.. Тя имаше за цел да насочи общественото внимание към устойчивия начин на живот у дома, възможностите това да се случи в ежедневието на хората с грижа към околната среда и с използването на оптимално количество ресурси.
Чрез различни активности кампанията засегна широк кръг проблеми свързани с устойчивостта, като оптималното използване на ресурси в домакинството, рециклирането на електродомакински уреди, както и все по-сериозният проблем с изхвърлянето на храна. Паралелно с това Bosch представи и своите отговорности и постижения свързани с устойчивото производство, както и възможностите за по-устойчив живот у дома чрез домакинските уреди в енергиен клас А.
Пълното разгръщане на комуникационни послания, свързани с тези аспекти на устойчивостта, бяха представени широко чрез смесица от конвенционални комуникационни подходи, както и по нестандартен начин чрез езика на изкуството. Специално за кампанията бе създадена арт инсталация експонирана на ключови места в София, Пловдив и търговски вериги за продажба на техника, с която бяха представени посланията на марката. Интересният и провокативен начин на интеракция с хората провокира още по-голямото популяризиране на инсталацията. Това отличи кампанията сред множеството такива с насоченост към устойчивостта, не само с всеобхватността на засегнатите проблеми, но и с начина по който бяха комуникирани, като открои бранда сред своите конкуренти.
И тази година БСХ Домакински уреди България продължава да комуникира значимостта на устойчивия начин на живот паралелно с темата за здравословното хранене. От 9-ти до 12 май компанията ще участва във Фестивала на светлините LUNAR, едно от най-атрактивните културни събития, преобразяващо София в галерия под открито небе. Специалното видео мапинг шоу „Натисни бутона“, което е създадено от българското студио за визуални ефекти MP-STUDIO, ще провокира зрителите , да открият неподозиран забавен свят на пл. „Славейков“ 11.
Ние от Bosch се нуждаем от Вашата помощ, за да подобряваме продуктите и услугите, които Ви предлагаме. За тази цел искаме да разберем Вашето мнение. Бихте ли попълнили това кратко проучване? Няма да ви отнеме повече от минута.
Ако имате нужда от съдействие, пишете ниили ни се обадете 0 700 20 817 .
Благодарим
Ние от Bosch се нуждаем от Вашата помощ, за да подобряваме продуктите и услугите, които Ви предлагаме. За тази цел искаме да разберем Вашето мнение. Бихте ли попълнили това кратко проучване? Няма да ви отнеме повече от минута.
Ако имате нужда от съдействие, пишете ниили ни се обадете 0 700 20 817 .
Благодарим