Skip to content
Домакински уреди
MyBosch

Как можем да ви помогнем?

Изберете някое от подменютата тук за съдействие от Домакински уреди Bosch.

Пишете ни по всяко време, където и да сте.

Независимо дали искате експертен съвет за домакински уред Bosch, съдействие с резервни части и аксесоари или искате да споделите с нас впечатленията си, свържете се с нас чрез формуляра за връзка във всяко удобно за вас време.

Изберете по-долу категорията, която най-добре отговаря на вашето запитване, напишете го и ни го изпратете. Екипът за обслужване на клиенти на Bosch ще се свърже с вас при първа възможност.

Заявки за посещение от специалист, информация за използване и поддръжка на уреда след покупката

• Запитвания във връзка с предстоящи или вече извършено посещения от техник.
• Поискайте информация за експлоатацията и поддръжката на вашия уред Bosch.
• Общи съвети за вашия уред Bosch.

Съдействие преди покупката и промоции

• Информация и съвети при покупка на уреди Bosch.
• Информация за магазини и търговци близо до вас.
• Информация за актуални и предстоящи промоции.

Регистрация на продукти и удължаване на гаранцията

• Информация за 24-месечната гаранция на производителя Bosch.
• Информация за възможностите за удължаване на гаранцията на уреди Bosch (Отнася се за промоционални модели уреди и в рамките на 28 дни от датата на покупката).

Резервни части и аксесоари

• Информация за поръчка на резервни части и аксесоари.

Обратна връзка и коментари

• Подайте оплакване.
• Оставете коментар.
• Дайте ни обратна връзка.

Свържете се с нас по телефон или онлайн
Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.

Oтговори на често задавани въпроси

Защото много от малките смущения в работата на уреда можете да отстраните лесно и сами.