Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Тенденцията „чиста храна“ в храненето

Истинският вкус не се нуждае от добавки.

Свежа. Сурова. Истинска. Такава трябва да е храната ни. В действителност обаче все повече и повече преработени храни намират пътя си към нашата трапеза. Понятието „преработена храна“ включва всяка храна, която е преработена физически или химически със сол, захар, мазнини или други добавки. Според Мелани Уорнър, автор на „Кутията с обяда на Пандора“ (2013 г.), преработените храни заемат около 70% от ежедневното меню на хората в САЩ. Това означава, че има вероятност да консумирате много повече преработени храни, отколкото предполагате. Въпреки че не всички хранителни добавки имат отрицателен ефект върху здравето, проучванията „Насоки за храненето за възрастни“ на Министерството на здравеопазването на Австралия от 2013 г. показват, че голям процент от тях са свързани с рискове за здравето като високо кръвно налягане, затлъстяване и сериозни алергии.

Обратно към корените: как да промените начина си на хранене.

Как най-добре можете да предпазите тялото си от вредните хранителни добавки? Като избягвате преработените храни. Това е залегнало в основата на философията „чиста храна“. Съзнателно избягване на пакетирани и преработени храни и заместването им с естествени, необработени продукти. Това означава набавяне на по-чисти и сезонни сурови продукти и подлагането им на минимална обработка с цел запазване на хранителните им стойности. Но как можете да ги приготвите, без да загубите ценните хранителни вещества или без да използвате допълнителни нежелани добавки като мазнина и сол?

Кой е най-добрият начин да запазим храната чиста? Лесно е. Чрез готвене на пара.

Изследване от 2009 г. на университета в Джъдзян анализира различните начини за приготвяне на броколи – варене, в микровълнова печка, на пара, задушаване–пържене, задушаване-пържене/варене. Резултатите показват, че при приготвяне на пара се запазва най-голям процент от хранителните вещества. А при деликатното приготвяне на прясна храна в парната фурна от серия 8 на Bosch не е необходимо да добавяте каквито и да е добавки като сол или мазнина. Вкусни хрупкави зеленчуци. Крехко сочно пиле и риба. Готвенето на пара е здравословен начин за готвене без добавки и за запазване на вкуса.

Към фурните на пара

* Приготвени в компактна парна фурна, идентична с модела парна фурна CDG634BB1 на Bosch, в режим на загряване „пара на 100°C“, в продължение на 7 минути с чушки, нарязани на ивици с размер 0,3–0,7 см x 3,5 см. Сертифицирани от университета в Сарагоса по поръчка на BSH Hausgeräte GmbH, декември 2016 г.

MyBosch

Безплатна регистрация и много предимства за Вас!

Сервиз

Първокласно обслужване – преди и след покупката.

Изберете Bosch

Открийте качеството, съвършенството и надеждността.

Магазини

Открийте търговец близо до Вас!