Използване на бисквитки

Нашият сайт използва бисквитки за някои персонализирани функции като онлайн заявка за сервизно обслужване и за събиране на анонимни статистически данни с цел подобряване на производителността на сайта. Игнорирайте това съобщение, ако сте съгласни да продължите.

Ако искате да получите повече информация за бисквитките, които използваме, и за начина да промените настройките си, моля използвайте следните връзки:

Свистене на прахосмукачката

Прахосмукачката ми свисти. Какво трябва да направя?

Ако прахосмукачката ви свисти, това обикновено означава, че уредът не засмуква достатъчно въздух. Често причината е пълен контейнер или торбичка за прах. Първо проверете дали това е така и, ако е необходимо, ги изпразнете. Ако причината не е в тях, свистенето може да се дължи на задръстване на уреда. Проверете дали филтърът за отработен въздух, дюзата, тръбата, смукателната тръба, телескопичната тръба или накрайникът за под не са задръстени. Като прилагате принципа на изключване, прикачвайте всеки от аксесоарите един след друг. Промени ли се звукът? Свисти ли още прахосмукачката? Ако прахосмукачката продължава да свисти и не можете сами да разрешите проблема, се свържете със Службата за обслужване на клиенти на Bosch на сервизния телефонен номер 0700 20 817. Можете да се свързвате с нас всеки работен ден. С удоволствие ще ви помогнем, ако прахосмукачката ви свисти.

Цени за ремонт на малки уреди

Свържете се с нас по телефон или онлайн

Телефон: 0 700 20 817

Помощта е на една крачка разстояние

Запишете си дата и час за посещение в удобно за вас време.

Сервизно обслужване

Изключително обслужване – преди и след покупката.